Nuffnang Ads

the sibs (;


Wednesday, October 20, 2010

NUR AMALINA ABDUL RAHMAN .

Bismillah .


ouh , sahabat yang selalu ada ketika senang dan susah . 5 tahun berkawan dan saling mengenali antara satu sama lain . Beliau yang tidak pernah putus untuk menghubungi aku . Macam tak percaya je . Well , firstly , i would like to thanked to about the things . HEHE , you're the BEST . Biarlah semua nya jadi kenangan . Dan kenangan buruk itu kita jadi kan teladan . Doa aku tetap untuk mu . Tidak kira lah kau yang berada di mana-mana . Aku susah kau tolong , kau susah , mungkin aku pula tolong . Kali pertama kenal kau masa dekat SMK seksyen 10 .Mendengar gosip yang bukan-bukan dari kau , aku senyap . Diam seribu bahasa ! Tidak terdetik pun hati ini untuk turut mengumpat . Sehingga lah , aku cuba untuk mendekati kau dan mengenali diri itu . Aku cuba untuk mnejadi kawan yang terbaik . Tetapi , dengan mulut orang sahaja , persahabatan kita terbantut untuk sementara .Aku cuba untuk memahami masalah-masalah kau , kau pula cuba untuk menjauhkan diri ini . Haih ~ bersabar ! Hinggalah , saat-saat manis datang dengan mengenali budak-budak SPRINTER . Kau pula yang terjebak dengan masalah aku . Aku minta maaf . Aku cuba sedaya-upaya untuk meminta maaf , kau nangis depan aku , kau marah aku , Aku minta maaf sekali lagi kerana melukakan hati seorang sahabat . Lepas itu , mula lah dengan gejala ponteng , setiap kali datang ke sekolah , kita lari ! Astgfirullah , tak baik !!! Sekarang aku taubat .Tapi , itu semua sudah berlalu , tinggal kan saja . Apabila semua nya berakhir pada peringkat itu , aku sedih sebab kau pindah , dan aku pun pindah . Takdir yang memisahkan kita sehingga sekarang . Takpe , walau apa-apa pun , aku akan tetap doa kan kau . Jangan sedih ye kalau ada masalah , cuba selesaikan dan tabah :D call je aku ni .Aku akan ada , tidak kira lah kau susah atau senang . Perangai kau dengan aku lebih kurang je . Takde apa pun yang beza . Kau pun suka makan benda yang sama . hehe , itu lah dia :-

                                           MAMA && AMALINA :)

No comments:

Post a Comment