Nuffnang Ads

the sibs (;


Wednesday, October 20, 2010

hush .


Bismillah :)

Alhamdulillah , Allah memberi aku ruang untuk menulis blog ini . Aku menganggap Blogger ini sebahagian dari hidup aku dan diari. Dan aku mencintai Allah lebih daripada yang lain . Mempunyai kawan lama , rapat dan ikhlas untuk menyayangi diri ku memang sukar untuk kita jumpa di dunia . Kebanyakan kawan semua nak menghasut kita . Jika di beri yang kotor , aku rela untuk mengambil yang bersih . Jika di beri Ujian , aku rela menghadapinya dengan tabah . Terima kasih buat sahabat ku . Kau dah banyak mengisi hati ini dengan mengingati Allah . Aku suka ! Bila aku lemah , kau bantu diri ku , memberi sepenuh kekuatan . Menyeru untuk menyebut nama Allah . Tidak lain , tidak bukan , kau pun boleh mengubah diri kau untuk menjadi Insan yang selalu di sisi Allah . Mengenali diri kau , banyak mengajar diri ini untuk menempuhi Ujian Allah . Apa lagi yang kau mahu Nina ?
Tidakkah kau bersyukur ? Tak apa lah , yang penting ada orang sudi mendengar luahan hati ku . Melupakan diri seseorang tidaklah mudah , tapi aku cuba buat yang terbaik .
Spm akan tiba , dan selepas itu , baru aku akan fikir tentang orang yang berkenaan tersebut . Terima kasih sekali lagi :)

No comments:

Post a Comment