Nuffnang Ads

the sibs (;


Wednesday, October 20, 2010

after spm ? mana nak pegi ni . hm ....


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ


minta Allah permudahkan hidup kita ya , 'pesan mama' . okay ma . i will .
ya Allah , kau permudahkan lah kehidupan ku ini , dan kau bimbing lah hamba mu ini ke jalan yang lurus , jalan orang2 yang beriman senantiasa nya , amin'

fuh , lepas SPM ? entah lah , bnyak sngat planning ni ha . insyaAllah , nak amek lesen , pastu , nak pegi sekolah tahfiz , hafal al-quran . tapi apa-apa pun. surah As-Sajdah dah hafal , hee~ gembira nyeeeee . :D itu baru 1 plan . belum lagi yang seterus nya . wah ! memandangkan hari dah nak hujan , baik aku tulis blog .

em , plan kedua pulak , aku nak pegi belajar urut , 6 bulan kat shah alam .
bagus cugakk belajar urut ni . untuk kegunaan diri sendiri , keluarga & kawan2 . wah , best nyeee . x sabar betul .... (:

yang ketiga pulakk , nak pegi class 'calligraphy' . hehe , sebab itu adalah salah satu daripada hobi saya . tulisan khat sentiasa di dalam hati .

yang keempat , ingat nak pegi belajar memasak , mana tau , nanti nak kawin , senang sikit . hahaha . ape2 pun , AYAM sambal is my favourite 'lauk' . ish , time puasa ni , astagfirullah . haha .

yang kelima , saya nak pegi belajar menjahit , mana tau , nanti raya , x payah hanta kedai dah , jahit sendiri pun dah cukup . kan ? kan ?

yang keenam pulak , saya ingat nak sambung belajar kat MESIR , tapi kena hafal al-Quran dulu ya , NINA ! jgn lupa .

oh , itu je , padahal ada lagi , malas nak tulis bnyak2 . hahaha

No comments:

Post a Comment