Nuffnang Ads

the sibs (;


Wednesday, October 20, 2010

ketod , ivy , ebony ...



بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ



oh , he was adopted my me . haha . dia sangat comel . black and sometimes , i couldn't see him when we're playing hide and seek . But , sometimes , he makes me cry because of his tummy . hahahah . cry with the happy way . hahahha . can't stand it. actually , ingat nak letak nama clowdy , sebab muka dia macam SAD je :( , hahah , tapi , lepas tu , bila dia dah besar sikit , i decided to put his name K-TODD


K-TODD

lepas tu , kite cakap pasal another cat pulak .
dia ni nampak comell sangat . my brother's one .
kiteorang get this cat from my mum's friend , aunt maisara.
thank you aunty , hehe .
sooo cute !

oh , dia paling active kat rumah ni . asek panjat2 mcam monkey je , makan pun bnyak , bulu pun kembang .
and , plus , selalu keluar malam .
mggu lepas lagi kelakar , dia cuba nak lari rumah , akhirnye , jatuh ke tanah jua , hahah .
cerita dia mcm ni , masa tu dia baru 4 mggi duduk dgn kiteorang , and that morning , my adik knocked my door room, he said ; 'kakak-kakak , bangun cepat , kucing tu atas bumbung .' , and i pun cepat2 bngun , and when to my dad's study-room . so funny . i tgok and i gelak .
hahaha , and i said to my maid and my bro .

'ni mesti nak lari rumah sebab takde orang layan dia'

hahah , and my brother pun , cepat2 naik atas bumbung and get down the cat rapidly , but kucing tu tak reti masuk ikut tingkap , hahahahha , sakit perutttt ..

here's the cat ;



tu pasal IVORY .

this one is my lately cat .

EBONIE .

but my maid ask me to put the indian name .

SARTY , omg !

hahahaha , Just leave it there ,
actually , ebonie baru je lahir kan anak , and anak dia mati .
sebab lahir tak cukup bulan .
kesian kan ?rasa macam nak nangis pulak .
this is my third time i get the female cat .
whoa ! Alhamdulillah .

okay . Ebn is my cat .
which is black colour and has a bit rusty .
well , i hope that ivy && ebn could get marry soon .


I WANNA KITTENNNN !!!

No comments:

Post a Comment