Nuffnang Ads

the sibs (;


Wednesday, October 20, 2010

La Tahzan ya Nina :(


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

USRAH UNTUK DIRI SENDIRI :)


Adik Dayah kata , 'Assabru minal Iman' . Sabar ya kak . Setiap perbuatan yang baik pasti akan di balas dengan baik . Itu lah kata-kata yang menbuatkan jiwa aku kental terhadap Allah . Aku sayang kan Allah .

Nina jangan sedih-sedih ya . Allah sentiasa berda dengan kita jika kita sentiasa mengingati -Nya . Ya Allah , Engkau tabah kan diri ini . Sesungguhnya aku tidak mampu untuk berhadapan dengan UjianMu Tanpa Mu , ya Allah . Aku lemah ! Aku hanya insan biasa , Aku hanya Hamba Mu yang tidak sempurna , Aku hanya Manusia yang sedang mencari kebaikan untuk ke jalan Mu ya Allah . Aku perlu kan mu setiap masa , setiap detik , dan pada bila-bila masa . Aku terlalu mengikut Nafsu Amarah , Nafsu yang kini mangawal perasaan ku . Aku perlu kan Mu , Ya Allah !

Allah itu ADIL , PENGAMPUN , MAHA BESAR

No comments:

Post a Comment