Nuffnang Ads

the sibs (;


Monday, February 28, 2011

SPM SPM SPM

Bismillah ,

okay, memandangkan semua tengah tunggu results SPM untuk 2010, Aku sebagai wakil dari calon SPM 2010 ingin mengumumkan Tarikh sebenar Spm akan dilepaskan pada semua calon-calon :P Ramai yang kata 28/2/2011 , 3/3/2011, 7/3/2011, 11/3/2011, haha! Korang tahu tak semua itu Tarikh khabar angin saja, LOL. Budak-budak PLKN tak balik lagi, macam mana slip tu nak lepas, kita kena lah tunggu wira-wira kita jugak kan? kan? Sorry untuk yang tak pergi PLKN :P aku kena lah sokong dua-dua, nanti kalau tak sokong dua-dua, merajuk pulak dah. Bukan sikit manusia yang ambik SPM ni, terlalu ramai gila kot~ weee, apa-apa pun, the best date is on 14/3/2011 iaitu hari ISNIN :) sebab nya, aku adalah jumpa sorang budak ni (lelaki), nama dia pun aku tak tanya, ahah! tahu lah kan , aku ni kan kuat pokpek, sampai masa je, aku diam lah. Tapi bila budak tu kata dia tengah tunggu results, aku pun tanya lah macam-macam. As usual, aku tanya ambik berapa subject, and dia jawab, 10 saja. Budak account lah kata kan :p SORRY, aku tak minat bab account ni, debit lah, credit lah, merepek-repek account aku nanti. Yang aku tahu, ACCOUNT BANK, wakakaka! Em, so aku tanya lah dia, bila SPM keluar? Dia jawab:

Mungkin 14 march 2011 , sebabnya PLKN punya peserta balik 13/3/2011, so, kena lah balance. Kalau results keluar cepat, nanti PLKN punya peserta marah lah. Tak mungkin 23/3/2011, sebab tahun lepas SPM 2009 keluar tarikh yang berangka belas-belas, mana ada puluh-puluh. Ish-ish korang ni. hehe, apa-apa pun, kita tunggu saja lah pengumuman dari pihak media massa, KAN? :) Doa yang terbaik, ada masa lagi untuk buat solat hajat weh, jangan tinggal solat tau.

P/s: SEMUA CALON SPM 2010, semoga hidung anda bertambah kembang bila dapat results GEMPAK. hahaha~ yang dapat LULUS tu,  masih ada peluang untuk berjaya dalam bidang lain, jangan putus asa, kita GEMPAK kan hidup kita dengan belajar kemahiran (: YUHUU.

2 comments:

  1. tahon2 lepas ade je kputusan spm keluar sblom pltih2 plkn balik la,so xjdik masalah kalau rsult nk kluar sblom bdak2 plkn balik :)

    ReplyDelete
  2. tkpe la, tunggu saja keptusan tu ha :)

    ReplyDelete