Nuffnang Ads

the sibs (;


Monday, February 28, 2011

Waiting for the request

Bismillah ;

Kali ni Entry blog post aku agak EMO sikit. Tak tahu lah kenapa kan? Aku bertambah stress, adoi! Tolonggg~ Aku stress, macam-macam aku fikir. Camera Nikon D60, wah wah! On the way to get it. Hope so, insyaAllah. Aku tunggu Akym Shamy, kenapa lah dia makin lain. Kenapa kawan-kawan aku semua jadi tak seceria dulu. Mana Happiness semua orang ni? Aku yang sadness sekarang ni. Aku nak tunggu semua orang Happy macam dulu. Jangan lah sedih wahai kawan-kawan aku :( Nanti aku sedih tau. Aku rasa kan 80% perempuan tengah dalm mood stress, betul tak? Makin dah 18 tahun, tanggungjawab besar betul. Takpe lah, serah pada Allah saja semua nya. Tapi yang penting, tolong jangan sedih tau, kalau boleh semua kawan-kawan yang aku kenal atau tak kenal ke, semua sama saja, jangan sedih. Nanti aku sedih lah :( Sorry lah kalau aku ada sakitkan hati korang semua :(

No comments:

Post a Comment