Nuffnang Ads

the sibs (;


Sunday, February 27, 2011

Pengetahuan untuk cinta hati saya.

Bismillah ,

INI BLOGGIE SAYA, SUKA HATI SAYA NAK TULIS APA.

Okay, semua orang dah tahu siapa kekasih hati aku, kan? kan? kan?
aduh, malu nya aku~ Menyesal pergi promote kat facebook tu ha. ahaha.
Akym shamy atau Akimi Shamin. 
Anda memang yang terbaik untuk saya.

*sorry untuk penggunaan Bahasa Merepek*

Sayang dia untuk sepenuh jiwa raga ku. Anda sangat terbaik untuk saya.
cewah! berjiwang-jiwang pulak dah kita ni ha. aiseyy!
 aku suka dia , aku cinta kan dia. 

Ya Allah, terima kasih pada Mu.
Hanya engkau aku berserah. Dia menguji keimanan aku.
Dia ingin aku mencari kemanisan iman itu dalam solat.

Wahai Akimi Shamin ;

Maafkan Nina kalau Nina buat salah pada awk.
Nina sayang Akym sangat, no matter what!
You are my first and my last, insyaAllah.

Memories from 11/2010 .

Setiap malam awk teman kita tidur, menghiasi mood kita. Awk Buah Hati saya, awk ada bintang kan?
Bintang itu adalah saya, awk putera saya. Rindu dia sangat. Cewah!

Hanya untuk 18 tahun dan ke atas sahaja ya* :P

Em, pape pun sayang dia sangat walaupun jauh pada tempat dan dekat dihati <3


hanya untuk dia saja :)
sayang dia saja :)
<------ ------->

Ainina Moxie :) <3 Akym Shamy

Princess of the crazy girl
 +
Prince of the crazy boy
=
KING AND QUEEN OF THE MEREPEK 24 HOURS .

No comments:

Post a Comment