Nuffnang Ads

the sibs (;


Tuesday, February 14, 2012

Blackberry

Bismillahhirrahmanirrahim.

Selamat petang semua. Well, as usual. Apologize once again for the lately updated blog. I'm very busy with my own life. Okay, Entry post kali ni mesti korang suka. Mana tak nya. Blackberry. Bila sebut tentang blackberry semua nak pakai blackberry. Bila keluar Iphone baru, semua nak pakai Iphone. Bila nak keluar Galaxy Tab, semua nak pakai. Biasa lah, manusia tak pernah lari dengan kehendak masing-masing. Selagi ada 'benda' baru semua kita nak cuba. Kan kan? Aku pun pakai blackberry. Tapi takde lah smpai nak beli Bold ke, torch ke. Aku pakai curve je. Hihi, orang yang suka bersederhana dalam apa jua barang sekalipun. Itu lah aku. Hua hua.

Apa motif aku pakai Blackberry?

-sebab aku nak jimat kredit bila aku masuk internet.
-sebab aku nak main games.
-sebab aku suka keypad dia.
-sebab dia ada lampu merah bila ada notifications.
-sebab aku boleh letak tinted-screen.

Haha, lain orang lain persepsi dia. So, aku pakai la blackberry. Lagi 1 sebab aku boleh ber-Blacberry Messanger. Kah kah kah! Hari-hari topap rm10, untuk 1 minggu. Sebab aku bayar (Bis) untuk 1 minggu je.
First aku pakai blackberry ni, aku rasa janggal gila. Dah la sebelum ni aku pakai Iphone. Lepas tu Iphone aku hilang masa 31/12/2011 :( Sehari sebelum Tahun Baru. Macam ada Hikmah je. Mungkin masa tu Allah nak suruh aku lupakan kisah-kisah lama yang terjadi masa 2011 kot. Mungkin =/ Tapi, walaubagaimana pun, aku bersyukur sebab aku dah ada new phone. Blackberry. Sebelum Iphone, aku pakai blackberry cikai je. Yang cetak rompak tu. Hahaha! Tapi sekarang aku dah pakai yang Original lagi. Ha, Alhamdulillah.


No comments:

Post a Comment