Nuffnang Ads

the sibs (;


Tuesday, February 14, 2012

Semester ketiga.

Bismillahhirrahmanirrahim.

Makan tidur Makan tidur, tengok-tengok dah semester 3. Masa semakin laju. Aku rasa macam nak nangis je bila aku fikir balik, banyak benda yang aku dah buangkan masa. Dulu masa kat sekolah, banyak benda negatif aku buat. Adui, ponteng sana sini. Tapi, Alhamdulillah sebab results SPM okay. Takde A, Takde G. Cuma sedih je lah, sebab masa aku banyak terbuang masa zaman sekolah dulu. Haha, cinta monyet kat sekolah takde. Sekarang pun, aku setia. Alhamdulillah. Setia pada sidia seorang saja. Daripada 2010 sampai sekarang. Biar Allah je jaga hati kami. Aku tak nak sakitkan hati dia lagi :) Kalau tak dijodohkan kat dunia pun tak apa. Syurga ada. Dunia yang kekal, syurga <3 Okay. Balik ke entry post kali ni. Semester ketiga. Wah! Banyak assignments sangat.

APAKAH ASSIGNMENTS ANDA?

1. ZHURUF QUR'AN (GEOMETRY DESIGNS)
2. KHAT THULUTH.
3. SENI CAT AIR
-PROJECT PENTING KENA SIAPKAN 4 PROJECT PENTING.
4. BERSEDIA MELANGKAH KE-SEMESTER 4 PADA BULAN 7 NANTI.

arghh, banyak kerja. Maafkan aku kalau aku tak sempat nak balas mesej atau jawab panggilan daripada sesiapa pun. Betul-betul busy. Haha, kalau nak tegur tu, post je dekat wall Facebook. Comfirm aku tegur balik. Cewah! Semester 3 ni banyak praktikal. That's why I'm little bit busy with my final projects. Hihi ^^



Ini lah saya :)


No comments:

Post a Comment