Nuffnang Ads

the sibs (;


Tuesday, February 22, 2011

RINDUUU

Bismillah.

aduhai~ rindu nak tulis blog ni, dah berapa minggu tak update. Sorry kawan-kawan. I'm little bit busy with my work. Sorry sangat-sangat. Memandangkan nina free malam ni, biar nina ceritakan kenapa nina tak update blog ni. Hahaha, okay. Since i'm too busy with my business, as usual, everyone knows that i'm working to get alot of money. hahah! untuk masa depan, plus aku busy design bilik aku untuk diubah suai. Plus, tak lama lagi novel aku yang pertama akan keluar. Tajuk dah ada, cuma cerita sahaja belum siap lagi. Aduh~ em, sinopsis cerita tu best. Aku buat simple dan menarik. No cry-cry okay. Hanya LOVE's Story saja. Suitable untuk orang yang tengah bercinta sebab aku rasa semua orang bercinta buat benda yang sama. kan? haha, kalau nak tahu, tunggu saja lah. Tajuk dia pun, best. Em, okay. Since aku tak online, sebab aku busy siapkan kerja dan resepi sebelum menjadi chef yang bijak menguruskan pemakanan untuk bekerja di hotel yang 5 stars atau royal hotel. Aku rasa, semua chef Malaysia pun macam tu :) bersedia mengeluarkan perkhidmatan tersendiri kan sebelum memberi pelanggan rasa apa yang di masak, dan masakan tu adalah masakan terbaik untuk ditujukan pada pelanggan yang dihormati. Apa aku merepek, aku pun tak tahu. 8:26PM, Memandangkan SPM tak lama lagi akan keluar, so, aku tengah siap-sedia untuk melompat-lompat sebelum menjerit pegang kertas tu. Lulus atau tak lulus, aku tetap kena terima sebab masa buat exam tu, aku dah buat yang terbaik. Nak menyesal pun tak guna, dan terlambat dan tak payah nak menyesal-menyesal ni. Sakit otak je, baik tengok masa depan sudah. Terima semua dengan hati yang terbuka. Senyum saja, mungkin ada hikmah kalau kita tak dapat results yang cemerlang atau whatever. Allah dah atur yang terbaik. Mungkin kelebihan kita bukan pada akademik, tapi terletak pada kemahiran individu. so, tak perlu risau wahai calon-calon SPM 2010 :) hahaha~ SO, be happy okayy :) gang with me siapa yang rasa-rasa dapat results okay-okay saja tu. dan kepada yang mendapat results yang terbaik, jangan nak sombong sangat, itu semua rezeki yang Allah bagi, jangan sampai Allah tarik balik rezeki anda tu. Apa-apa pun, saya Ainina Moxie, tetap doa kan untuk semua calon-calon SPM yang akan ambil keputusan pada bulan MARCH ni :D

1 comment:

  1. HAHA. what a busy life ~ sy0k2 keje, sy0k2 on9, tanpa sedar.. masa berlalu begitu saja and results SPM p0n kian menjelma.. anyway, gd lck ! haha..~ :P

    ReplyDelete