Nuffnang Ads

the sibs (;


Tuesday, March 01, 2011

Pelangi itu indah.


Semua orang nak hidup dia macam pelangi kan? Indah je. Semua orang nak mimpi dia jadi kenyataan. Semua orang nak hidup dalam kemewahan. Takda siapa pun nak hidup dalam kemiskinan. Tapi kena ingat sebab rezeki semua datang dari Allah. Tak kisah lah, anak raja ke, apa ke, but still you have to be more 'humilition', kahkah! apa lah. Em, aku cuma nak kongsi je rasa je macam mana hebatnya hati tu bila ada pelangi yang datang teman. Pada remaja, diorang anggap pelangi tu macam temapt diorang share everything dengan orang yang dia sayang. Macam aku kata kat entry post sebelum ni. Bila pagi, matahari datang teman kalau orang yang kita sayang busy. So, dia tak dapat teman kita. Bila Hujan, tanda dia rindu kita, dan lepas tu, keluar lah pelangi yang indah untuk jadi teman baik kita, wahh~ Lagi-lagi bila dating :P (berangan sekejap)..hehe, jangan marah, nanti kening roboh. Hahaha~ apalah! Tapi memang betul pun, mesti bestkan bila ada orang teman kita waktu suka dan duka. Mana kita pergi, dia sentiasa ada. Bila kita titiskan air mata untuk dia, dia kata 'sapu air mata tu', whoa! Very gentlemen tau.  Takpe, aku tahu semua perempuan impikan dream wedding yang macam ala-ala kayangan kan? :P Lelaki akan datang pada perempuan dan cium tangan perempuan sambil tu, dia ajak menari, ceh ceh :) romantic gitu! hihihi.


Hah! Kek yang berwarna putih. Gown yang berwarna putih. Dan semua lah kalau boleh nak warna putih. Wah wah! Kalau jadi kenyataankan bagus. Alhamdulillah, dan soon anak pun macam orang putih. heheheh~
Aku sekarang ni, nak fikir pasal kahwin, masih mentah lagi. Tunggu 20 tahun, aku kahwin, kalau ada jodoh dan rezeki. InsyaAllah, doa kan aku tau, sayang-sayang aku semua yang tengah baca blog aku ni. Aku pun doa kan korang semua supaya dapat jodoh yang baik, insyaAllah :)

ORANG KATA: kalau kita berangan, mungkin akan jadi kenyataan.

Kahkah! Okay, mesti semua perempuan suka bila cakap pasal baju pengantin, tempat pengantin akan memulakan makan beradap, dan sesi bergambar bersama.


PINKKKKKKKK!
aku suka gila.

Gahgahgah! apa-apa pun, doa sama-sama moga mimpi kita jadi kenyataan, ameen <3


No comments:

Post a Comment