Nuffnang Ads

the sibs (;


Monday, January 17, 2011

Terima kasih kawan :)

Bismillah.

Satu pengorbanan untuk kawan-kawan saya demi saya. Kawan untuk selama nya. Kawan yang menghargai apa maksud sebuah persahabatan yang sempurna dan kekal sampai syurga. Saya suka mereka! Saya sayang mereka! Mereka nyawa saya. 2011, kawan yang paling disayangi, tentu nya. Fatimah Azuana, Lynn, Pyqa, Aziz, Pijie dan ramai lagi. Terima kasih untuk semua! Bila saya sakit, anda jaga. Bila saya sedih, anda ada disebelah saya. Memberi semangat dan kekuatan. Argh! tak boleh nak lepaskan orang yang saya sayang kecuali Allah yang mengambil mereka. Allah selamatkan mereka, amin. Sayang mereka sangat! Mereka destinasi saya, mana saya pergi mereka bagitahu. Kejujuran itu penting. Terima kasih ana, aziz kuatkan semangat Nina :) Nina bersyukur sebab dapat kawan yang terlalu baik. Baik dan ikhlas. Bukan baik sambil ambil kesempatan. Ish, Allah maha Mengetahui segalanya.Tapi secara jujur nya, saya sayang mereka! :( Kalau mereka tak ada, saya lemah semangat sangat. Haih, :)

sayang mereka <3
Friends are born, not made :)

No comments:

Post a Comment