Nuffnang Ads

the sibs (;


Monday, January 17, 2011

Memories

Bismillah ,

Rindu nya. 18 jan 2011, Tarikh paling bermakna untuk saya. Semua org sayang kan Nina :) Terima kasih semua. Saya pun sayang anda. Hari yang paling berharga untuk saya ingat, untuk saya nilai kelemahan saya. Untuk semangat baru saya. 18 tahun! Gembira. Bangga dengan umur yang Allah cecahkan pada saya. Menjadi wanita dewasa. Bukan remaja lagi :) Alhamdulillah. Terima kasih untuk family, kawan-kawan, kakak & abang. Tak lupa juga untuk orang yang saya sayang, Akimi shamin. Terima kasih sebab bagi sokongan. Tapi ada sesuatu yang buat saya sedih.. Menyambut hari lahir tanpa abg fuad :( aduhai~ Ya Allah! rindu nya dengan abg fuad. Tapi kena terima juga, Qada' dan Qadar. Yang hidup pasti mati, dan apabila dia pergi mesti ada sesuatu yang akan menggantikan tempat abg fuad untuk saya kembali ceria seperti dulu, kan? Menarik nafas dalam-dalam. Takut untuk meneruskan cerita pasal abg fuad saya. Moga Allah tempatkan dia di tempat orang mukmin, insyaAllah. Semalam 16.1.2011, hari yang paling bahagia dan sakit. Bahagia disebabkan oleh orang yang saya sayang. Dia sentiasa ada dengan saya. Bahagia bila ada dengan dia. Bila dia tak ada, saya sedih. Ramai orang kata, jangan sedih sebab lelaki, jangan sedih sebab perempuan. Habis? kalau kita dah sayang seseorang tu, bila dia jauh dengan kita, mesti lah kita sedih. Tapi Allah ada kan? untuk jaga dia dengan saya? Kenapa perlu nak simpan dalam hati? Bukan ke lelaki suka perempuan yang jujur? berani? Jujur dan berani yang kena pada sasaran. Bukan suka-suka saja nak berani. Itu dah melebihi had nama nya. Oh, mungkin semua nya Allah dah aturkan. Jadi, tak perlu risau. Ajal, maut dan jodoh semua Allah yang uruskan. Kita tinggal buat Amar Ma'ruf Nahi Mungkar je. Sedih? saya sedih dengan diri saya sebab selalu sakitkan hati orang yang saya sayang. Saya minta maaf tau. Kadang-kadang bila perasaan kita lari, mungkin itu adalah salah satu sebab kenapa kita jadi 'angin' tak tentu pasal. Malam tadi saya nangis, dan air mata tu salah satu semangat untuk saya teruskan perjuangan hidup dengan awak, akim. Saya sayang awak. Allah sayang awak. Semua sayang awak. Biar lah saya sakit macam mana sekalipun, saya tetap sayang awak. Awak lelaki yang paling baik untuk saya. Tak pernah nak bosan dengan perangai saya. Selalu buat saya happy macam dulu. Selalu teman saya, awak baik. awak selalu bagi saya semangat. Keep telling me to be a positive. Ive burned out all the badluck and all my old and bad memories to build my new life with you. You're so adorable than the other guy. Awak sangat sempurna untuk saya. Em, we need more time to know each other okay? awak happy, saya happy. Saya sayang awak <3

No comments:

Post a Comment