Nuffnang Ads

the sibs (;


Friday, July 29, 2011

Kursus Tajhiz Jenazah

Bismillah,

ehem, selamat petang untuk semua para pembaca, dan para penyinggah bloggie Ainina Moxie ni, hehe. Okay, Korang semua macam mana? Sihat? Alhamdulillah, bagus-bagus. Syukur pada yang Maha Esa ya~ Moga dikurniakan kesihatan yang baik.Kih kih kih, orait. Nak cerita sikit ni, kan hari tu, aku ada bgitahu kat korang semua yang kolej aku ada buat festival kan? and, masa festival tu, aku dengan kengkawan yang lelain, ada masuk satu kursus ni, hehe. Tahu dop, sungguh molek. Molek benor. Hahah, gapo dia? Dop paham ke? haha, aku cakap kursus tu best. Tahu tak kursus apa?

KURSUS TAJHIZ JENAZAH


mcm mana? ramai tak lelaki? hahah! papepun, diorang semua ni, ada yang staff dan orang luar dari yayasan restu. Juru Camera : Fathi dan Safuan.

Terima kasih. hahah!
okay, apa lagi eh? ohhh! nak tengok tak siapakah model untuk menjadi MAYAT? haha

comel tk? hahahaha!

kelakao! :P hahaha. em, okay kat kursus tu, kitaorang belajar cara-cara nak kapankan orang. Baik lelaki atau perempuan. Best gila. Nak mandi kan perempuan, nak mandikan lelaki, aurat-aurat dan semua nya. Keh keh keh. Yang paling seram, QARIN! BADI MAYAT, yuhuu. takpe la. Aku sarankan, tambahkan amalan sebelum kita disoal dengan malaikat :) itu je. Serah pada Allah. okay? hihi.


No comments:

Post a Comment