Nuffnang Ads

the sibs (;


Tuesday, May 10, 2011

Breakfast untuk hari ini.

Bismillah,

Ouh, selamat petang, aku ni kejap ada, and kejap takde, hihiihi, I'm sorry. Okay, pagi tadi aku pergi kedai mamak, makan-makan kat sana, sebelum start kelas, hohoh! Kelas pukul 10 pagi and dengar cerita hari ni semua kena masuk kitchen, chef Faizal nak buat Chicken chop, hoho! Terbaik, dan aku pun berdiri kat dalam kitchen tu sampai kaki ku lebam-lebam :( adui, tapi takpe, sebab Chicken Chop aku sanggup berdiri, heheh~ Pagi tadi, aku, nadd dengan effa makan-makan kat kedai mamak, tahu tak, aku melantak dua gelas cawan yang bergula tinggi, hahah! First Fresh Orange and secondly aku minum air milo. Kepada Mak, Mak! Duit dah nak habis dah, sebab makan banyak, hahah! Jangan marah :P

abaikan orang belakang tu -.-


Comel tak? comel tak? ya Allah, berat aku dah naik :( Obesities, lol! Tetap comel kikiki:
Meh, aku tunjuk lagi gambar kita orang breakfast lagi :P


menunggu makanan.

heheh, comel kan? :P Tuan punya blog memang comel pun, kikii, xie xie <3 sayang kamu semua~ hehe, eh, lupa nak tunjuk gambar kita orang masa makanan dah sampai, mahu tengok ke? :P

Nadiaa yang sangat gelojoh, LOLL!
doa makann, dan effa, tak tahu kenapa muka dia mcm gitu, hihihi :P
Faizz :P

Comell tak semua nya? kahkah, kalau nak jumpa aku, call je aku, ok? hihihi!
Aku sentiasa ada untuk kawan-kawan aku, but tolong jangan nak buat sampah dengan aku, aku lesing kepala korang -.- hahah! okokok, pukul 10 pun dah nak datang, kehkeh, meh kita ke topik seterusnya.

TO BE CONTINUE ....
































































No comments:

Post a Comment