Nuffnang Ads

the sibs (;


Saturday, March 26, 2011

Move to another way;

Bismillah ,

Em, pagi-pagi ni rasa nak ber-BLOGGING pulak dah. Tak tahu lah, mood apa yang sampuk aku malam tadi. Rasa pelik semacam je. Agaknya terlebih rindu kan cik abg tu kot. Rindu-merindui, kahkahkah~ Takpe lah. Kita tutup my personal loving stories kejap. Hihihi, malu nak cerita kat korang semua. Hahaha, Okay.

Move to another way;

As usually, semua orang ada jalan hidup tersendiri kan? Nak ikut jalan hitam atau putih. So, for me? I use my physically and mentality to use the perfect way, and before nak sampai ke sesuatu puncak, dia akan lalui macam-macam benda, kan? Okay. Since i'm already 18, so baik i tell you guys yang below 18 macam mana nak jadi seorang yang tabah and bijak untuk pilih jalan yang baik, kan? Yang senior than me, especially my kakak and abang-abang. Thanks to them for their advices to their adik nina yang manja ni :P hehehe. 

Okay, masa jadi remaja, banyak benda yang korang akan lalu, macam-macam. Malas/ memberontak and alls. haha, tak percaya tanya lah orang-orang yang dah makan garam dari aku :D so, better buat analysis before dunia ni tenggelam dengan benda-benda yang tak sepatutnya. And my main points right now, aku nak bagitahu yang aku dah pilih jalan yang terbaik. Which is, i'm going to be a grateful chef for you guys. Tak sabar nak jadi tukang masak yang professional.  

picture from google

And after this, aku akan miss kawan-kawan and blogging everyday :( tkpe lah, kalau ada rezeki, korang akan jumpa aku kat area-area hotel 5 stars,okay? Insya-Allah, Doa yang terbaik untuk kawan mu ni :D

No comments:

Post a Comment