Nuffnang Ads

the sibs (;


Tuesday, February 01, 2011

Tolong makan sikit .

Bismillah .


1:02AM , 1/2/2011.
 What ? it is Febuary! No~ Keputusan semakin hampir, macam mana ni? Jantung aku semakin laju nak ambik keputusan SPM, hasil titik peluh otak aku yang selama 1 tahun di SMK Tropicana. Makin nak dekat, makin banyak aku makan. Makan KFC , Mcd , Wendy ? adoii~ Macam mana nak kurus ni? Cuba kawal sikit. Jerawat pun makin berlambak, nampaknya kena clean kan muka cepat-cepat sebelum habis bulan 2. Cepatt! Jangan degil nina, awak tu makin comel. Kena lah jaga penampilan, kalau tak , nanti semua orang lari, hahah! kutuk diri sendiri, biar kita yang rasa sakit :P Okay-okay, nampak nya, bulan baru , febuari :) Musim hujan je, sejuk plus dingin, Bila duduk kat luar , rasa nyaman je. Tenang. Semakin hampir masa tu , rasa macam aku perlu kan sedikit masa untuk ambil angin, sebelum aku kecewa atau rasa happy dengan keputusan aku sendiri, sebelum hati aku sakit, sebelum air mata jatuh, aku kena ambik angin untuk tenangkan hati dengan jiwa aku. Em, yelah, lepas je dapat result SPM, mungkin aku akan sibuk bekerja dengan syarikat antarabangsa, so, mungkin kepada kawan-kawan kat batch 93' ,maafkan Nina ya, Akimi Shamin. Em, sayang korang sangat-sangat. 


Harap sangat dapat peluk korang semua :'( tapi takda rezeki lagi nak jumpa, macam mana? Aku pun sedih lah lepas ni takut dah jarang online, jarang text, jarang webcam. Tapi aku try okay :) aku sayang sangat dengan korang semua, Aduh! February, apa eh? OMG! birthday abah, Hadiah? Nak beli apa? Wallet? Jam tangan ? Baju? Tie? nooo,  i don't have any idea. March pulak? Adik Badrul , and Mak? April abg yut ? Ya Allah :( My sibling's birthday, terlalu sayang kat diorang sangat. Tunggu kejap, Na fikir , nanti Na beli something which is very specific and very lovable gifts for them <3 love them so much, dan aku tak sabar tunggu si Dia berusia 18 tahun pada bulan December , bulan yang paling hujung dan bulan yang paling hampir dengan 2012 :) hehe.Kebanyakan orang, dia selalu lupa bila hari jadi orang yang dia sayang makin hampir, aduh~ sedih betul kalau si Dia lupa and dia wish lambat :( Em, okay lah, kita bukak topic lain, aku tak nak sedih malam ni sebab malam ni 1/2/2011 , bulan baru , so , perangai pun kena lah baru. Hee~ Cerita pasal makanan jom? okay. Hari ni aku makan nasi goreng 4 pinggan , lepas tu , aku excersice, turun balik berat badan, Bagus betul badan aku, cepat naik , cepat turun. Lepas tu, mak aku balik kerja, aku terus keluar, tolong angkat beg parents aku, sambil tu, aku nampak adik aku bawak beg warna brown, aku intai, sekali tengok-tengok MCD , i'm lovin it! hahaha, sedap seh~ dah lah semalam balik kampung, makan KFC, terima kasih kepada mak long , pak long dan kak dayah sebab beli kfc dan aku telan 3 ketul ayam kfc spicy panas-panas semalam, Alhamdulillah, kenyang gila! ahaha. Minum air suam 5 gelas. Bibik kata nak kurus, minum air suam, kalau minum air suam banyak-banyak, boleh lah kurus cepat :) Hadui, sebenarnya post ni pasal apa? hahaha, bercelaru lah fikiran aku, kejap cerita pasal makanan , kejap pasal SPM , kejap pasal hadiah? mana 1 ni? Tajuk lain, isi lain? Macam mana? Orang sekarang malas nak baca cerita panjang-panjang kan?


Okay-okay, aku rasa ni Post aku paling panjang , hahah~ sebab aku suka pokpek 24 jam dan gelak macam hantu tandas , ahahah~ Once you know me, you will never stop from laughing, once you broke my heart , swear to Allah that you will get what you had done to me. So, semua orang akan dapat balasan, kan? :) Baru lah Fair. Okay, sekarang aku nak bagitahu yang sebenarnya , aku dah tak sabar nak ambik keputusan SPM and bakar :P aku takut nak tengok, aku bukan pandai pun bab akademik ni, aku pandai bab kemahiran je. Dah Allah bagi aku kelebihan pada kemahiran, nak buat macam mana? Apa-apa pun, Thanks to my tutor my selama ni banyak menghabiskan suara sebab jerit -jerit ajar aku. Thanks to Cikgu Normah my Math's teacher. Woh! Rinduu teacher sangat :( Bila nak datang rumah lagi? Sebelum Spm hari tu, aku asyik mimpi math je, seram aku tengok kertas math tu. Hehehe , rasa macam nak give up je , tapi aku bayangkan cikgu aku kat sebelah aku, tu yang rasa senang nak buat tu, haha~ 


Aku rasa kan,macam tak nak berenti je, aku nak tulis lagi , tapi mata dah berat sangat ni, tak tahan :( mengantukk~ em , nanti aku cerita lagi , mengarut gila aku ni , em.




aku dah takde kerja , habis papan tu aku tulis 8A+ , jangan marah cikgu Fazlina , hehe

No comments:

Post a Comment