Nuffnang Ads

the sibs (;


Thursday, February 24, 2011

Again and again ,

Bismillah ,

Alamakk~ Last night, the same thing had happened again and again. Rasa nak menangis kuat-kuat bila dia cuba nak tinggalkan kita. Dalam hati aku, pedih sangat. Yelah, siapa tak sakit hati, siapa tak pedih bila orang yang kita sayang jauh dari kita kan? kan? Tapi malam semalam, aku rasa pelik je. Nak tidur pun, rasa cepat sangat nak tidur. Lepas je nangis-nangis sama-sama dengan kawan aku. Aku terus tidur. Aku tak tahu lah, rasa macam nak kill everyone yang rapat dengan aku je malam tadi.

To my beloved sayang ;

Awk, you shouldn't do that again okay? me love you much and much and ever okay. You're my one, dan awk mmg sangat perfect untuk ME! sayang sangat kat encik cute sana tu. U're my truly Mr.poppie (jgn copy yer). haha, cinta mati dengan awk saja sayang. Go damn to siapa yang nak jealous tu :P Tak kisah pun.

To my kawan yang call malam tadi ;

Ana , i miss you so much dear :) Terima kasihhhh sangat-sangat. Meh nina peluk kuat-kuat. Nina cium ana sekali. Muah-muah-muah cewah! melebih pulak, marah sayang saya nanti. Habis lah :P kahkah! agaga.

Post kali ni macam touching je mood aku, aduhai~ sorry lah wahai PEMBACA BLOGGIE saya, aku dah serabut sekarang ni. Tapi pape pun, aku tetap senyum lei, no worries punya. Masalah datang, aku senyum. My sayang kata , dia akan tetap sama dengan saya! wah, melalui suka duka bersama, kan? kan? sayang dia sangat kan. Muahxx~ ceh ceh ceh.

No comments:

Post a Comment