Nuffnang Ads

the sibs (;


Tuesday, January 04, 2011

Stalker .

Bismillah .

Err,cerita yang paling panas untuk saya. Suka sibuk hal keluarga orang? Yes, memang penyebuk pun. Ops! Tak kesah lah kawan-kawan baik ke? keluarga sendiri ke? sedara-mara ke? semua sama je lah. I know who am I.Please jangan stalk life saya, saya Rimas. I'm Not a little girl anymore,and i'm going to get and carry up a very big responsibility. Where I go? With who? What kind of friends should i get it? That is my own decision , ok? I know how i'm going to take care of myself . Tolong jangan sibuk-sibuk pasal saya, saya terlalu rimas. Masing-masing ada life sendiri, ada hidup tersendiri, so go find it for ur own selves la. Jangan nak ikut-ikut mana saya pergi. Omg! Rimas and stress. Big Family, tapi ada je orang yang nak sibuk suruh buat apa yang orang lain tak suka nak buat. You keep forcing me, i'm getting fed up okay -.- seriously, bored with it! I didn't stalked your life man. Apa motif dia buat macam ni eh? Nak menangkan sebelah pihak ? Erh, busuk hati. Apa lah ! Islam tak ajar pun suruh buat macam tu. Islam itu Indah, Allah Maha Adil.. Takpa lah, buat lah cerita lagi ya, mulut manusia memang tak kan berhenti selagi dia hidup. Buat lah apa korang suka, i don't give a damn la, my life, my own style. I'm Happy with my own life. Kalau ada orang yang dengki tu, dengki je lah, i don't care :) keep positive.

No comments:

Post a Comment