Nuffnang Ads

the sibs (;


Monday, January 31, 2011

DREAMING atau KENYATAAN

Bismillah .

Terutama untuk Cik Deyz Nard sebab keluarkan topik mengenai DREAM di blog beliau. Haha~ okayy, biar aku tolong sambungkan cerita beliau tu. Aku pun berangan nak jumpa semua budak batch 1993 yang seramai 250 lah. Tapi nak jumpa kat mana? diorang boleh datang ke? Lesen? Transport? Aduh~ macam-macam lah. Hahaha, jangan marah okayy. Aku faham. Em, aku rasa baik kita serahkan kat Admins kita yang 3 orang tu. Sorang Puteri dan Dua orang putera.

MOHD FARID . PIJIE HAFIZIE . EIRA GHULAM

Ok, sekarang ni, aku cuma boleh bagi cadangan sahaja. Apa kata selepas ambik results SPM kita buat reunion besar-besaran. Bukan apa, kenal dalam facebook, tapi tak pernah jumpa nak buat apa? kan tak mesra, kalau jumpa mesti happening kan? So, aku cadang untuk buat di area KL sebab KL senang sikit nak cari port yang best. Aku teringin nak jumpa korang semua, tapi.. Masing-masing sibuk dengan kerja , macam mana? :( terpaksa lah bersabar, mungkin Allah tak izinkan lagi kot, mungkin suatu hari nanti kita semua akan berkumpul dan bermesra sama-sama, kan? Aww, aku teringin nak jumpa semua! Farid , Asmaa , Pijie , Cikin , Najwa , Ajmal , Dayah , Ana , Nazfar , Aziz , Eykin , Achik , Christy , Luqman , Megat , Kimie , Rizuan , Ikhwan , semua lah! (maaf kalau tak mention), hehe. Teringin sangat nak jumpa korang semua. Ketawa sama-sama, kongsi problems sama-sama, snap picture sama-sama. Tapi, kita serah pada Allah sahaja lah ehh? Okay? Aku tunggu panggilan dari korang untuk buat reunion kat Pavilion atau Times Square atau KLCC, haha. Semua tempat yang baik punya aku cadangkan. Admins, nampaknya dah ramai tanya bila nak meet ni? Better aturkan plan cepat sebelum aku hilangkan diri. Aku pun dah tak sabar nak jumpa korang semua :))

No comments:

Post a Comment